18:50
6. mars 2012
Nå sitter jeg og klør meg veldig i hodet... For toastmasteren vår vil at vi skal skrive litt om de forskjellige talerne våre. Men han klarer liksom ikke helt spesifisere hva han trenger/ønsker av info.
Hva slags info burde vi gi?
F.eks: "C, venninne av A i 16 år. Mest brukte oppholds sted var i A's hvite Volvo 240, med høy musikk og røyk konsumering"
Vi vet liksom ikke helt hva vi skal skrive, for vi regner jo med at talerne selv vil fortelle litt om hvordan vi ble kjent og hva vi har gjort i sine taler.
Hvordan har dere gjort det/tenker dere å gjøre det?
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
73 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer