Invitasjoner | Alt annet om bryllupsplanlegging | Bryllupsforum

annonse-til-forumet-bryllupogfest2

Avatar

Registrér deg gjerne

sp_LogInOut Logg inn sp_Registration Registrér deg

Registrér deg | Glemt passordet?
Avansert søk

— Forum omfang —




— Match —





— Forum Valg —





Minimum søkeordlengde er 3 tegn - maksimum søkeordlengde er 84 tegn

sp_TopicIcon
Invitasjoner
Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 (0 stemmer) 
13. februar 2013
10:50
Avatar
Medlem
Forum innlegg: 27
Medlem siden
8. juli 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Vi kunne tenkt oss å få ut invitasjonene snart, men har ikke funnet ut hvem vi skal ha som toastmaster enda. Må man ha med det i invitasjonene?

13. februar 2013
12:46
Avatar
Fullt medlem
Forum innlegg: 117
Medlem siden
26. november 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Det er ihvertfall en fordel å kunne ha med, så man kan informere ifht. hvem de skal si ifr til hvis de vil si noen ord osv... Men man vel ikke, hvis man finner en grei måte å informere om det samme via en nettside eller lignende smile Vi hadde det i invitasjonene våre smile

13. februar 2013
13:17
Avatar
Medlem
Forum innlegg: 44
Medlem siden
4. februar 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo "standar" hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.

Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.

13. februar 2013
14:43
Avatar

Forum innlegg: 20969
Medlem siden
15. januar 2009
sp_UserOfflineSmall Offline

"Rannveig2013" wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo "standar" hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.

Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.

Mulig det er slik i deres bryllup, men i fleste bryllup så har toastmaster oversikten. Og det er heller ikke vanlig standar at det er bare å plinge på glasset og tut og kjør.

Dessuten så er det ikke alle detradisjonelle talene som blir holdt, noe en toastmaster skal ha oversikt over wink Blandt annet.

13. februar 2013
15:01
Avatar
Gullmedlem
Forum innlegg: 2036
Medlem siden
15. juni 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

"Rannveig2013" wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo "standar" hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.

Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.

Liker godt tankegangen din jeg!

Vi har heller ikke opplyst om hvem som er toastmaster og har heller ingen planer om å gjøre det med det første. Vår toastmaster skal gjøre middagen morsom og flytende, ikke være "plaget" med mas på forhånd det får noen andre ta seg av.

Og vi kommer faktisk til å si at de som ønsker å si noe kan klirre på glasset, å stille seg opp i vårt lille speekers corner. smile

Stikk innom Til Bryllupet for stort utvalg i bryllupspynt!

Forumet tidssone: Europe/Oslo

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 178

Pålogget nå:
18 Gjest(er)

Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)

1 aktive brukere siste 24 timer: heidi.huse.larsen@gmail.com

Toppliste innlegg:

Stavangerpar: 14664

eriksson: 7598

vanilla81: 4232

lindakbj: 4020

sizza87: 3278

Katrine: 3155

Jannicke: 2914

Medlemsstatistikk

Gjester: 2

Medlemmer: 8710

Moderatorer: 2

Administratorer: 2

Forumstatistikk

Grupper: 5

Forumer: 36

Emner: 11383

Innlegg: 176063

Innlegg med flest stjerner

  • I forum Fortell om dagen, emne Kjære alle stressede bruder det går bra til slutt! av Gjest_M01 (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Alt annet om bryllupsplanlegging, emne feil i invitasjonene.. av Stian og Gitte (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Kom i form til bryllupet!, emne Et mål langt i det fjerne.. av KatKirk (rangert 2 ganger with average rating of 4.00)
  • I forum DIY Bryllup - Kreativt Forum, emne Søstrene Grene in my heart!! (små blomstervaser) av Camomilita (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Alt annet om bryllupsplanlegging, emne Save the date kort, når? av Endelig.2014 (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av Trusa (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Bryllupsdagen og bryllupsfesten, emne En samlet bryllupsdato-tråd av Mallejenta (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av Stian og Gitte (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av 220912 (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av May-Lise :) (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!