Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo "standar" hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.
Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.
"Rannveig2013" wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo "standar" hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.
Mulig det er slik i deres bryllup, men i fleste bryllup så har toastmaster oversikten. Og det er heller ikke vanlig standar at det er bare å plinge på glasset og tut og kjør.
Dessuten så er det ikke alle detradisjonelle talene som blir holdt, noe en toastmaster skal ha oversikt over Blandt annet.
"Rannveig2013" wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo "standar" hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.
Liker godt tankegangen din jeg!
Vi har heller ikke opplyst om hvem som er toastmaster og har heller ingen planer om å gjøre det med det første. Vår toastmaster skal gjøre middagen morsom og flytende, ikke være "plaget" med mas på forhånd det får noen andre ta seg av.
Og vi kommer faktisk til å si at de som ønsker å si noe kan klirre på glasset, å stille seg opp i vårt lille speekers corner.
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
109 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer