Skal vi skrive hvem som er toastmaster i bryllupet og at de må ta kontakt med han pr mail hvis de ønsker å komme med innspill under middagen?
Ser at det står i noen bøker osv, og det er jo ganske praktisk... Men er det frekt ovenfor toastmaster? Føler jo egentlig at jeg bør ta den jobben og gi toastmaster ei liste med hvem som skal si noe... Men så kan det jo hende at noen vil at et eller annet skal være en overraskelse for oss to da...
Vil jo ikke gi han mer jobb enn nødvendig [smilie=aiwebs_016.gif]
Hvor er det frekt hen? Det er jo en del av jobben til toastmaster å sette opp en kjøreplan og for å kunne gjøre det så må h*n jo ha en oversikt over hvem som vil tale/lage sang/gjøre noe.
Vi ønsker ikke å vite på forhånd hvem som skal holde tale eller lage sang, så da må de ta kontakt med toastmaster for å si i fra.
I invitasjonene våre står det navn og telefonnummer til toastmaster og på hjemmesiden står også mailadressen hans. Så folk kan kontakte han på forskjellige måter.
Da kan dekke være møe sørlenning i mæ Ha ha ha!!!
Nei, altså, jeg syntes ikke det er frekt i det hele tatt jeg. Det er helt normalt å sette det opp i invitasjonen. Jeg kan nesten garantere deg at dere hadde fått flere spørsmål hvis dere ikke hadde gjort det. "Hvem er toastmaster, hvor skal vi henvende oss hvis..., hvor skal vi si i fra om...." og så videre og så videre..
Så for å gjøre dere selv en tjeneste i tillegg til det som er vanlig, så skriv det opp du
09:17
25. november 2008
Vi skrev om toasmasteren i innbydelsen og det er som Trone sier at det er jo jobben hans, enten om det er en venn/familiemedlem eller en profojonell. Skal han få gjort jobben sin, så må han jo vite hvor mange sanger og taler det blir og lage kjøreplanen ut fra det og enkelte ting kan jo være litt hysj hysj for brudeparet, noen som virkelig vil overraske og da blir det jo ikke det samme hvis brudeparet vet det fra før.
Enig med Trone, dette er jo en del av jobben til toastmaster, og jeg gleder meg faktisk til å bli litt overrasket over hvem som skal gjøre hva
Om dere ikke skal ha noen annen informasjonskanal, skriv det i invitasjonen. Min søster gjorde det, i tillegg til å skrive "gaveansvarlig". Vi har en hjemmeside der dette står.
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
54 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer