Plan til toastmasteren | Bryllupsdagen og bryllupsfesten | Bryllupsforum

annonse-til-forumet-bryllupogfest2

Avatar

Registrér deg gjerne

sp_LogInOut Logg inn sp_Registration Registrér deg

Registrér deg | Glemt passordet?
Avansert søk

— Forum omfang —




— Match —





— Forum Valg —





Minimum søkeordlengde er 3 tegn - maksimum søkeordlengde er 84 tegn

sp_TopicIcon
Plan til toastmasteren
Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 (0 stemmer) 
26. juli 2013
19:29
Avatar
Medlem
Forum innlegg: 80
Medlem siden
8. mai 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

hvor detaljert plan bør toastmasteren få? smile

26. juli 2013
22:28
Avatar
Fullt medlem
Forum innlegg: 266
Medlem siden
10. juli 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Spørs hva du tenker på detaljert. Jeg tenker at jo mer han/ hun vet jo bedre. Så slipper bruden stresse med tid og klokkeslett på selve dagen...... Bedre å lage en for detaljert plan i forkant, enn å angre på ting i etterkant.

Dere kan jo også snakke med toastmaster i forhold til hva han ønsker av planer. Vår toastmaster vil lage planen sin selv, fordi det er en del ting som vi som brudepar ikke skal vite i forkant.

26. juli 2013
22:55
Avatar
Medlem
Forum innlegg: 80
Medlem siden
8. mai 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

takk for svar smile

 

har satt opp en plan nå med klokkeslett og hva som skjer når, og viktige ting han mæ huske å si smile

29. juli 2013
08:46
Avatar
Eidsvoll Verk, Akershus

Forum innlegg: 7804
Medlem siden
23. oktober 2011
sp_UserOfflineSmall Offline

Mest mulig! Haha. Gi personen telefonnummeret til presten, cateringen, fotografen osv. Da har man noen til å hjelpe seg hvis noe skulle skje wink

29. juli 2013
18:42
Avatar
Fullt medlem
Forum innlegg: 93
Medlem siden
15. august 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Vi hadde en gjennomgang med han to dager før hvor han fikk en liten liste med tidspunkter og rekkefølge på ting. Men han fikk litt frie tøyler for å tilpasse om noe skulle oppstå. Viktigste var at han holdt orden på talene for de måtte komme i rett rekkefølge pga ettpar overraskelsesmomenter =) Men enig i at des mer detaljer des bedre. Det man evt da kan gjøre er å lage to planer, en detaljert som også inneholder feks telefonnr til fotograf og slikt, og en enkel som han kan følge under middag med bare rekkefølger og tidsskjema. 

31. juli 2013
10:51
Avatar
Eidsvoll Verk, Akershus

Forum innlegg: 7804
Medlem siden
23. oktober 2011
sp_UserOfflineSmall Offline

Baba sa

Vi hadde en gjennomgang med han to dager før hvor han fikk en liten liste med tidspunkter og rekkefølge på ting. Men han fikk litt frie tøyler for å tilpasse om noe skulle oppstå. Viktigste var at han holdt orden på talene for de måtte komme i rett rekkefølge pga ettpar overraskelsesmomenter =) Men enig i at des mer detaljer des bedre. Det man evt da kan gjøre er å lage to planer, en detaljert som også inneholder feks telefonnr til fotograf og slikt, og en enkel som han kan følge under middag med bare rekkefølger og tidsskjema. 

Det med frie tøyler er viktig, ja! Det er trodd alt toastmasteren som skal redde dagen dersom noe uventet skulle oppstå, og da blir det bare mas hvis han/hun må komme og spørre dere hele tiden.

31. juli 2013
19:38
Avatar

Forum innlegg: 20969
Medlem siden
15. januar 2009
sp_UserOfflineSmall Offline

Jeg gav all info til vår toastmaster. Han/hun skal kjenne til alt som skjer på festen og brudeparet skal kunne slappe helt av smile

 

Da jeg var toastmaster selv spurte jeg selv etter all info. Alle tlf-nr, kontaktpersoner, forlovere og var på møte med lokalet og kjøkkenet dagen før bryllupet. 

Jo mer jeg visste jo bedre var det. Og godt var det for i det bryllupet var det en del ting som skar seg og som plutselig dukket opp så da var det ingen problem for meg å bytte om på litt punkter og legge inn litt ekstra tid. Var ingen av gjestene som merket noe, heller ikke brudeparet smile

Stikk innom Til Bryllupet for stort utvalg i bryllupspynt!

Forumet tidssone: Europe/Oslo

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 178

Pålogget nå:
11 Gjest(er)

Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)

5 aktive brukere siste 24 timer: hannepanne85, lisbetroll, Tonjemor94, Brud2018, missline78

Toppliste innlegg:

Stavangerpar: 14664

eriksson: 7598

vanilla81: 4232

lindakbj: 4020

sizza87: 3278

Katrine: 3155

Jannicke: 2914

Medlemsstatistikk

Gjester: 2

Medlemmer: 8678

Moderatorer: 2

Administratorer: 2

Forumstatistikk

Grupper: 5

Forumer: 36

Emner: 11383

Innlegg: 176063

Innlegg med flest stjerner

  • I forum Fortell om dagen, emne Kjære alle stressede bruder det går bra til slutt! av Gjest_M01 (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Alt annet om bryllupsplanlegging, emne feil i invitasjonene.. av Stian og Gitte (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Kom i form til bryllupet!, emne Et mål langt i det fjerne.. av KatKirk (rangert 2 ganger with average rating of 4.00)
  • I forum DIY Bryllup - Kreativt Forum, emne Søstrene Grene in my heart!! (små blomstervaser) av Camomilita (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Alt annet om bryllupsplanlegging, emne Save the date kort, når? av Endelig.2014 (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av Trusa (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Bryllupsdagen og bryllupsfesten, emne En samlet bryllupsdato-tråd av Mallejenta (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av Stian og Gitte (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av 220912 (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av May-Lise :) (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!