Spørs hva du tenker på detaljert. Jeg tenker at jo mer han/ hun vet jo bedre. Så slipper bruden stresse med tid og klokkeslett på selve dagen...... Bedre å lage en for detaljert plan i forkant, enn å angre på ting i etterkant.
Dere kan jo også snakke med toastmaster i forhold til hva han ønsker av planer. Vår toastmaster vil lage planen sin selv, fordi det er en del ting som vi som brudepar ikke skal vite i forkant.
08:46
23. oktober 2011
Mest mulig! Haha. Gi personen telefonnummeret til presten, cateringen, fotografen osv. Da har man noen til å hjelpe seg hvis noe skulle skje
Vi hadde en gjennomgang med han to dager før hvor han fikk en liten liste med tidspunkter og rekkefølge på ting. Men han fikk litt frie tøyler for å tilpasse om noe skulle oppstå. Viktigste var at han holdt orden på talene for de måtte komme i rett rekkefølge pga ettpar overraskelsesmomenter =) Men enig i at des mer detaljer des bedre. Det man evt da kan gjøre er å lage to planer, en detaljert som også inneholder feks telefonnr til fotograf og slikt, og en enkel som han kan følge under middag med bare rekkefølger og tidsskjema.
10:51
23. oktober 2011
Baba sa
Vi hadde en gjennomgang med han to dager før hvor han fikk en liten liste med tidspunkter og rekkefølge på ting. Men han fikk litt frie tøyler for å tilpasse om noe skulle oppstå. Viktigste var at han holdt orden på talene for de måtte komme i rett rekkefølge pga ettpar overraskelsesmomenter =) Men enig i at des mer detaljer des bedre. Det man evt da kan gjøre er å lage to planer, en detaljert som også inneholder feks telefonnr til fotograf og slikt, og en enkel som han kan følge under middag med bare rekkefølger og tidsskjema.
Det med frie tøyler er viktig, ja! Det er trodd alt toastmasteren som skal redde dagen dersom noe uventet skulle oppstå, og da blir det bare mas hvis han/hun må komme og spørre dere hele tiden.
Jeg gav all info til vår toastmaster. Han/hun skal kjenne til alt som skjer på festen og brudeparet skal kunne slappe helt av
Da jeg var toastmaster selv spurte jeg selv etter all info. Alle tlf-nr, kontaktpersoner, forlovere og var på møte med lokalet og kjøkkenet dagen før bryllupet.
Jo mer jeg visste jo bedre var det. Og godt var det for i det bryllupet var det en del ting som skar seg og som plutselig dukket opp så da var det ingen problem for meg å bytte om på litt punkter og legge inn litt ekstra tid. Var ingen av gjestene som merket noe, heller ikke brudeparet
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
17 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer