I forbindelse med mitt bryllup så har jeg oppretta en bryllupsblogg: http://lindaogviktor.blogg.no/.....ett.html
I dag skrev jeg et innlegg om budsjett. Jeg har styra med å sette opp et budsjett i flere dager. Endelig er det på plass! Er det andre her inne som har vært flinke med å skrive budsjett? Og er dere flinke med å holde det? Noen som har tips og/eller erfaringer med bryllupsbudsjett?
Og hvis folk har lyst til å utdype; hva var budsjettet deres på? Hvor brukte dere mest penger?
Vi har laget et budsjett som vi håper å holde oss innenfor. Men vi følger detn nok ikke helt slavisk.
Uten å tvile et sekund, kan jeg si at den største posten er mat!! om man regner med alkoholen også, er vi nesten oppe i halve budsjettet.
18:27
29. desember 2012
Så gøy Viklin! Da skal jeg følge deg på Bloglovin
Jeg har budsjettet mitt i excel sammen med gjesteliste m/adresser osv.
Begynte med å sette opp de store postene som middag og kaffegjester (veldig lett å oppdatere summen i excel etterhvert som folk takker ja), så gjettet jeg meg til de fleste postene. Noe har vært heeeelt far off og annet har vi skutt blink på Mat er helt klart den største posten. Klær kommer på en god nummer 2, så fotograf, så ringer. Oppdaterer budsjettet med jevne mellomrom
Per idag ligger vi ann til å havne på rundt 140 k eks bryllupsreisene. Vi får heldigvis god hjelp av foreldrene våre som gjør at vi har mulighet til å få drømmebryllupet Vi har ikke barn enda, eier leilighet og bil - så vi "rettferdiggjør det" på den måten.
http://tinaoglars.blogg.no/137.....tt_ti.html
Her er vårt budsjett Og vi blir å holde dette sånn akkurat, regnet over igår og med det vi mangler blir det vel 71 000 fant vi ut
08:27
23. oktober 2011
Vi hadde ikke noe budsjett. Vi begynte tidlig med å handle inn og tok det ettersom det passet lommeboka.
Vi (jeg) har nettopp startet planleggingen, og så langt så ser det ut til å bli 100.000,- Egentlig så hadde vi lagt oss nærmere 130-140.000,-, men så står svigers for fotografen og det hjelper veldig mye!
Vi ser jo at det som trekker opp er middag/alkohol.. Vi står mellom 2 lokaler, der det ene er det jeg liker best mtp størrelse og muligheter for å gjøre det til "vårt"..Det andre er det svigers og min forlovede som liker.. Det er dyrt, men veldig flott og fancy, men de har så mange regler at jeg blir sprø! De lar oss ikke ha mer enn 70 stk totalt, da inkludert fotograf, toastmaster, sjåfør osv.. du får to timer å pynte, og de har ikke duker til sine bord
jaja, men hvertfall 100.000,- slik jeg ser det nå på mitt excel-ark
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
27 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer