11:32
23. oktober 2011
Det kan han/hun selvfølgelig, men begge jobber er store og jeg tviler på at man da får noe glede ut av dagen. Og så får man eventuelt problematikken med at forloveren kanskje er med på fotograferingen mens toastmasteren burde vært i lokalet og tatt seg av gjestene.
Toastmasteren bør være flink til å snakke for seg og god til å organisere. Alt avhenger selvfølgelig av hvor mye man krever av toastmasteren.
12:00
23. oktober 2011
Det trenger det ikke være. Det kan selvfølgelig bli mer personlig hvis det er en som kjenner begge godt, men man får jo leid inn ukjente, profesjonelle toastmastere hvis man vil og de fungerer sikkert like godt til å organisere og styre.
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
71 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer