Jeg syntes dere har god tid, men selvfølgelig så avhenger dette av hvordan dere legger opp planleggingen. Det kommer litt ann på hvordan bryllup dere har tenkt dere, ute/inne, skal dere leie lokalet, hvor mange blir dere osv. 😉
Det er helt klart en fordel og være tidlig ute med leie av eventuelt lokale og transport til og fra kirken.
Det er viktig å sette opp en god sjekk liste, slik at du kan ha full oversikt over alt du skal få ordnet. 😀
Har dere tenkt noe over hvor og hvordan bryllupet skal være så fortell gjerne det, så er det mye enklere å komme med råd
Håper du får mange gode råd her etterhvert, det er mange som er kjempe flinke og som gifter seg snart. De har jo ordnet stort sett det meste og vet hvor lang tid en burde regne på de forskjellige tingene.
[smilie=aiwebs_004.gif]
Lykke til videre i planleggingen 😉
Lokale kan være greit å finne ut. Selvom dere har god tid. noen av stedene jeg ringte, var fullbooket frem til våren 2009. (altså 1.5 år frem i tid) Budsjett kan være greit å snakke om tidlig. Jo bedre tid dere har til å finne gode alternativer, jo bedre. Bryllup koster penger, så kan være greit å se om man kan finne rimeligere alternativer 😀
Ellers er det bare å ta ting etterhvert. Men som sagt; kirke og lokale kan være lurt å fikse. Kanskje også en gjesteliste, slik at dere vet sånn ca hvor mange i forhold til hvor stort/lite lokale dere kan ha 😀 Lykke til, og spør alt du orker
16:18
25. november 2008
Enig med Katrine at det er lurt å være tidlig ute med å få lokale,hvis du skal leie det. Da har du mer å velge i,for der er ikke så fult da.
Selv skal vi gifte oss 17.07.2010 og vi har ordner dette frem til nå
Vigselmann
Lokale
band
toastmaster
fått meny fra der vi skal ha bryllupet,både festmeny og kakemeny
forlovere
tror vel ikke det er så mye mer vi har ordnet til nå,vi har sett på en del som invitasjon,bordkort,fargervalg,brudekjole osv,men dette er jo alt for tidlig å gjøre noe med enda.
Dere kan jo finne ut hvor mye dere ønsker å bruke på bryllupet. Hvordan ser dere for dere dagen; intim middag for de aller nærmeste eller skal dere invitere flere enn dem - i så fall hvor mange ser dere for dere?
Ut ifra budsjett/antall gjester er det også kanskje lettere å se for seg hvor festen skal holdes. Vil dere leie et lokale hvor dere kan ordne mat og drikke selv og dermed komme billigere ut av det enn om dere skal ha middag på et hotell/restaurant/herregård etc. Populære lokaler blir fort booket og om dere allerede har noen formeninger om hvor dere kunne tenkt dere det er fult mulig å reservere det en en stund mens dere ser dere litt rundt.
Lykke til og bare rop ut!
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
22 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer