20:08
25. november 2008
Det er lurt å sette seg ned og legge en kjøreplan, finne ut når dere vil ha taler og sanger osv.
Vi skal bruke vår toastmaster utrolig mye. Han skal hjelpe til under vielsen,så skal han samle sammen folk til velkomstdrink, når vi kommer i fra fotografen,slik at alle står samlet når vi kommer inn i hotellets hage. Så skal han fortelle hvor vær enkel skal sitte,så skal han fortelle litt om hvordan dagen/kvelden kommer til å se ut, styre sanger og taler, holde kontakt med kjøkkenpersonell,slik at maten kommer når den skal, ikke før og ikke etter,så skal han lede ann i polonesen,introdusere brudevalsen, holde selskapet i gang,samle sammen gjestene til kakedeling,holde festen i gang og få en avsluttning på kvelden når det nærmer seg stengetid for lokalet.
"Stavangerpar" wrote: Det er lurt å sette seg ned og legge en kjøreplan, finne ut når dere vil ha taler og sanger osv.
Vi skal bruke vår toastmaster utrolig mye. Han skal hjelpe til under vielsen,så skal han samle sammen folk til velkomstdrink, når vi kommer i fra fotografen,slik at alle står samlet når vi kommer inn i hotellets hage. Så skal han fortelle hvor vær enkel skal sitte,så skal han fortelle litt om hvordan dagen/kvelden kommer til å se ut, styre sanger og taler, holde kontakt med kjøkkenpersonell,slik at maten kommer når den skal, ikke før og ikke etter,så skal han lede ann i polonesen,introdusere brudevalsen, holde selskapet i gang,samle sammen gjestene til kakedeling,holde festen i gang og få en avsluttning på kvelden når det nærmer seg stengetid for lokalet.
Tusen takk!
Er akkurat noe sånt vi ser for oss at vår toastmaster skal gjøre også. Er ikke en profesjonell som blir innleid, men ei dame som vi kjenner som har vært toastmaster hos andre før. Superflink å holde orden og å prate for seg, så er hun med i et teaterlag her vi bor, så hun er flink med underholdning også. Hun er søskenbarnet til pappaen min, så er i slekt med meg, men alikevel ikke så nær slekt at hun skulle vært i bryllupet utenom toastmasterjobben. Betalt skal hun selfølgelig få! Vet ikke helt hvor mye da, siden hun ikke er profesjonell, men alikevel skal ha en del oppgaver den dagen.
21:09
25. november 2008
Det høres jo kjempebra ut, vår toastmaster har også litt bakgrunn med revyer og slik og det er greit når de har det for da vet enn at de ikke stivner foran folk i alle fall og kan holde litt underholdning uten at det virker falskt 😀
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
11 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer