"Henjo83" wrote: Oj! Dere som inviterer over 100 gjester; hva er budsjettet deres på?
Tipper vi blir rundt 50-60stk, men har ikke fått regnet på det ennå..
Vi blir tilsammen ca. 120 (80 til middag + 40 til kaffe og fest), og har et budsjett på +/- 100.000. Alt som har med selve vielsen kommer i tillegg, men det er et helt annet budsjett siden vi reiser utenlands med noen venner. Det blir ca. 40.000.
Vi inviterer ca 90(alle hele dagen). Jeg har stor familie og inviterer alle søskenbarna mine, det er naturlig for meg. Mannen har svært liten familie (7 voksene og 3 barn), så vi inviterer i tillegg vennegjengen hans. Jeg har bare invitert noen få venner. Etter bryllupsreisen blir det stor vennefest (uten middag).
"Henjo83" wrote: Oj! Dere som inviterer over 100 gjester; hva er budsjettet deres på?
Tipper vi blir rundt 50-60stk, men har ikke fått regnet på det ennå..
Vårt budsjett er på rundt 70 000, då betalar vi berre råvarer til middagen og ordnar med alkohol sjølve. Kokkane er eit par som eg lagde fireetasjes bryllupskake til i fjor, altså bytte av tenester. Og ho som skal designe alle trykksakene våre skal gifte seg neste år, og då skal eg lage tilsvarande bryllupskake til dei.
Vi var 38 stykk, kunne vært fler, men jeg så ikke poenget med å invitere noen som vi ikke har noe som helst kontakt med, derfor ble de ikke vurdert å invitere en gang. Jeg har liten familie. Mannen har ikke kjempe stor han heller, men han hadde mer familie enn jeg i bryllupet. Jeg valgte heller å invitere venninner m partnere, som står meg mye nærmere enn de som ikke ble invitert en gang. Det var 8 stykk som ikke kunne komme. Lokalet var stort og hadde fint taklet over 100 pers.
Vi er 70-hele dagen. Tror vi velger å ikke invitere noen på kaffe... Jeg tror jeg kanskje synes den kaffe"greia" kan være litt halvkjip.
synes dette med gode kolleger og f.eks hockeylaget til kjæresten er vanskelig.
Intill videre er det hvertfall 70 til middag, og budsjettet er 150.000
Min hobbyblogg:
http://www.madebyangela.blogspot.com
Jøsses.. noen som enten er rike eller som er flinke og har spart lenge her 😀
Vi har 65 på invitasjonslisten, men mye mulig det er noen som ikke kommer grunnet nylig fødsel også videre..
Det inkluderer min nærmeste familie, foreldre, søsken, besteforeldre, forlovere (jeg har 2) og aller nærmeste venner.
Samt hans foreldre, søsken, forlover, besteforeldre og noen onkler og tanter han har mest kontakt med. Pluss venner av han
Budsjettet er uvisst, men lavest mulig. Vi vet at med det antallet gjester så blir det rundt 46500,- i utgifter på lokale, mat, dekking, servering, rydding og vasking.
Totalt beregnet blir utgiftene ca. på 100 000 og da har vi spart MYE på å velge billige alternativer... :-k
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475
Pålogget nå:
10 Gjest(er)
Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)
Toppliste innlegg:
Stavangerpar: 14664
eriksson: 7598
vanilla81: 4232
lindakbj: 4020
sizza87: 3278
Katrine: 3155
Jannicke: 2914
Medlemsstatistikk
Gjester: 2
Medlemmer: 9151
Moderatorer: 2
Administratorer: 2
Forumstatistikk
Grupper: 5
Forumer: 36
Emner: 11394
Innlegg: 176083
Nyeste medlemmer:
gurooo, Guro, tuvavb, Ellikapstad, IneThereseModeratorer: Trone: 20970, Stian og Gitte: 7804
Administratorer: Bryllupsvenner: 49, Roger: 4193
Innlegg med flest stjerner
Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!
Siste kommentarer