Vår tur til Grand Canaria | Skravleforumet | Bryllupsforum

annonse-til-forumet-bryllupogfest2

Registrér deg gjerne

sp_LogInOut Logg inn sp_Registration Registrér deg

Registrér deg | Glemt passordet?
Avansert søk

— Forum omfang —

— Match —

— Forum Valg —

Minimum søkeordlengde er 3 tegn - maksimum søkeordlengde er 84 tegn

sp_TopicIcon
Vår tur til Grand Canaria
Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 Emne Rating: 0 (0 stemmer)
18:17
sp_UserOfflineSmall Offline

Lørdag 7 februar,satte vi oss på flyet og skulle til Grand Canarai. VI gledet oss veldig til tre uker i sol og varme. Bade,gå til sentrum,kjøre rundt i leiebilen og bare gjøre det vi ønsket.

Vi kom ned til strålende sol og vi var overbegreistret. Vi koste oss og gjorde akkurat det som passet oss. Ole fikk en liten bakterie i seg og ble liggende en dag,men det var jo ikke noe alvolig.

Torsdag 12 februar,så ble min mor syk.Hun fikk skikkelig vondt for bryste og siden hun har hatt hjerteproblemer tidligere,så kontaktet vi lege. Hun ble da lagt inn på sykehus og var der i to dager. Etter dette måtte hun inn på sykehuset fire ganger til kontroll,så mye av ferien gikk til dette,følte vi,det hang jo over oss.

Ellers hadde vi det kjempefint,vi badet masse,solte oss,var i sentrum,kjørte rundt på øya og så oss rundt og vi var på noe de kalte Gabo dinner. Det var kjempemessig,noe jeg vil råde alle til å gå på,hvis en får mulighet.

jeg hilste også til palmene fra Katrine.

Vi hadde stort sett pent vær, mellom 20 og 24 grader,var standaren. Tre dager med overskyet,hadde vi desverre,men vi var der jo i tre uker,så vi får tåle det. Verre for dem som kun skulle være der i en uke.

Siste uken fikk vi også besøk av min eldste datter,så da var vi alle samlet.

Guttungen er helt i hundre,han elsket å fly.spise is,bade og maskottene Lollo og Bernei var han helt oppslukt av. I dag ville han reise tilbake til Arguiengin,noe jeg måtte forklare ham at ikke gikk ann før på lenge. Håper ikke det går mer enn 12 mnd.

Dette var bare en liten kort fortelling om hvordan vi hadde det.

18:22
Forum innlegg: 1988
26. januar 2009

Velkommen tilbake 😀
Håper formen til moren din er mye bedre??!! Synd at det skulle skje i ferien deres da

18:25
Forum innlegg: 2914
18. november 2008
sp_UserOfflineSmall Offline

Velkommen tilbake. Dere har vært savnet her 😀 . Koselig å høre at dere hadde en flott ferie. selvom det ble noen skår i gleden.
Håper din mor er bedre og at dere kan kose dere hjemme resten av vinteren. Det er forresten snart vår :mrgreen:

18:38

Forum innlegg: 20970
15. januar 2009
sp_UserOfflineSmall Offline

Hørtes ut som dere hadde en fin tur! Utenom bakterie er din mor 🙁 Håper det går bedre med henne!!

18:40
sp_UserOfflineSmall Offline

De sa på Ving (som vi reiste med) at hun burde skrive krav til sitt forsikringsselskap om å få kompentasjon på ødelagt tur pga sykdom. Har ikke hørt om det før,men det går jo ann å prøve,så jeg skal til henne i løpet av uken som kommer og hjelpe henne med å skrive et brev. Skal bli spenndene å høre hva de sier.

18:42
Fullt medlem
Forum innlegg: 265
18. januar 2009
sp_UserOfflineSmall Offline

Hørtes deilig ut med en ferie midt i verste vinteren! Håper din mor føler seg bedre. Forsikringsselskapene dekker en del sånt men de er ikke alltid like flinke til å opplyse om det!

18:44
Forum innlegg: 2914
18. november 2008
sp_UserOfflineSmall Offline

"Stavangerpar" wrote: Takk skal dere ha,det var en fin tur ja. Min mor er nok litt bedre,men må bli fulgt nøye opp av lege her hjemme,noe jeg håper de gjør.

Jeg ble akutt syk midt i ferien for noen år tilbake (kremt...15 år siden eller noe) da fikk mor og far tilbake 50% av pengene de hadde betalt for turen, samt dekket alle sykehus utgifter uten problemer,.

18:45
sp_UserOfflineSmall Offline

Får håpe at vi også får noe igjen,for det er jo klart at turen ble en del ødelagt,måtte kutte ut tur vi hadde meldt oss på,fikk ikke benytte leiebilen slik vi ville og mange timer på sykehus

19:19
Fullt medlem
Forum innlegg: 103
27. januar 2009
sp_UserOfflineSmall Offline

En i min familie falt og kutta seg opp og måtte på sykehus og sy masse. Dette skjedde i fylla på en sydentur og han husker ikke helt hva som skjedde.. Han fikk igjen hele beløpet som turen kostet. Ferien var jo ødelagt siden han ikke fikk lov til å bade...

Så jeg tror ikke det skal være noe problem å få noe fra forsikringsselskapet etter din mors sykdom.. Mulig dere må ha dokumentasjon på sykehusopphold og slikt da..

19:39
10sp_Permalink sp_Print

Det er jo forståelig at vi må ha dokumentasjon på at hun var på sykehuset. Får vi noe igjen,går dette til å reise tilbake neste år,så da blir det jo hell i uhell da. Jeg stortrives der nede,det er så deilig.

21:53
Forum innlegg: 3155
23. oktober 2011
11sp_Permalink sp_Print

Så flott å høre at turen var bra. Selv om ikke alt gikk på skinner. Håper moren din er bedre 😉

Bra at du hilste til palmene fra meg. Det var viktig :mrgreen: Alle som reiser til plasser jeg har vært på blir nødt til det skjønner du. Jeg elsker palmene. Alle palmer overalt [smilie=love0038.gif]

Jeg har fått sangen fra "The beach" på hjernen og hver gang jeg setter meg på bussen setter jeg på Mp3 spilleren og hører på den. Her om dagen drømte jeg meg helt bort, så jeg glemte nesten å gå av bussen. 😯 Noen her inne sier de er verpesyke...... jeg er syden, varme, sol og badesyk....

Så jeg misunner virkelig turen deres og jeg er glad for å høre at dere har hatt det fint. :mrgreen:

Velkommen tilbake. vi har savna deg [smilie=love0039.gif]

22:32

Forum innlegg: 4193
18. april 2008
12sp_Permalink sp_Print

HEI Stavangerpar biggrin Så koselig å ha dere tilbake! Selv om jeg hadde unnet dere enda en uke i syden jeg 😉

Leit at moren din ble syk. Men det er riktig at forsikringer dekker X når man blir syk på ferien. Har man helårsreiseforsikring så pleier denne å være god. Jeg var akkurat på kurs om forsikringer, siden det er endel av jobben min, så har akkurat blitt oppdatert på reiseforsikringer skjønner du 😉
- Prøv iallefall - mitt råd!

Håper uansett at alt står bedre til nå..!

Synes dere var heldig med været jeg.. 3 dager av 3 uker er jo absolutt overkommelig. Og med tanke på hva dere ville ha hatt her hjemme, så er jo overskyet i Spania, nesten himmelriket iforhold til hva det har vært her hjemme i noen uker nå. (Håper dere har hatt noen snille naboer som har måkt for dere da) smile

Kan også se for meg frustrasjonen til gutten deres som ville tilbake stakkars.. Da har dere nok skapt en god ferie for han :mrgreen:

Men uansett.. velkommen tilbake, og nå er det vel leilighets/husjakt som står for tur kanskje?

Stikk innom Til Bryllupet for stort utvalg i bryllupspynt!

Forumet tidssone: Europe/Oslo

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 475

Pålogget nå:
8 Gjest(er)

Hvem er på denne siden nå:
1 Gjest(er)

Emner: 11394

Innlegg: 176083

Innlegg med flest stjerner

• I forum Kom i form til bryllupet!, emne Et mål langt i det fjerne.. av KatKirk (rangert 2 ganger with average rating of 4.00)
  • I forum DIY Bryllup - Kreativt Forum, emne Søstrene Grene in my heart!! (små blomstervaser) av Camomilita (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Alt annet om bryllupsplanlegging, emne feil i invitasjonene.. av Stian og Gitte (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Fortell om dagen, emne Kjære alle stressede bruder det går bra til slutt! av Gjest_M01 (rangert 2 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Tradisjoner Etikette, emne tale fra brud av eriksson (rangert 1 ganger with average rating of 3.00)
  • I forum Alt annet om bryllupsplanlegging, emne Save the date kort, når? av Endelig.2014 (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av Trusa (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av Stian og Gitte (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av 220912 (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • I forum Må-Gjøres-Lister, emne Trones forsøk på kontroll.. av May-Lise :) (rangert 1 ganger with average rating of 5.00)
  • Skriv interessante innlegg for de som planlegger bryllup, da vil du kanskje se ditt innlegg i listen over!